אוננות: דרך בריאה להגיע לאינטימיות עם הגוף שלך

אוננות: דרך בריאה להגיע לאינטימיות עם הגוף שלך

מספר מילים 376

אוננות היא אחת מצורות ההנאה הנפוצות והוותיקות ביותר. במשך מאות שנים, זה היה מקור של הנאה ונחמה בקרב מבוגרים ובני נוער בכל הגילאים. אוננות היא דרך בריאה להכיר את הגוף שלך טוב יותר וזה יכול אפילו לעזור להקל על הלחץ. להיות נוח עם עצמך ולהבין את הצרכים המיניים של עצמך הוא חלק חשוב של רווחתו של הפרט.

אוננות ידועה בדרך כלל כגירוי של אזור איברי המין של האדם, בדרך כלל עד כדי אורגזמה. טכניקות נפוצות כוללות שפשוף, לחיצה ו / או ליטוף אזור איברי המין, מעורבים אצבע אחת או יותר, יד, דילדו או חפץ אחר. זה יכול להיעשות באמצעות בגדים או ישירות לעור. באופן מפתיע, כ-95% מהגברים ו-89% מהנשים בגילאי 25-29 מדווחים כי אוננו בשלב כלשהו בחייהם.

היתרונות הפיזיים והפסיכולוגיים החיוביים הקשורים לאוננות תועדו היטב. מבחינה פיזית, אוננות עשויה לסייע בשיפור התפקוד המיני, לעזור להילחם בדלקות בדרכי השתן ולהפחית מתח ומתח שרירים. מבחינה נפשית, זה יכול לספק סיפוק מיני שיכול לעזור לחזק את ההערכה העצמית ואת הביטחון.

אוננות יכולה להיות גם צורה יעילה של מין בטוח. זה כולל ביטול הסיכון להעברת STD או הריון לא רצוי. בניגוד לצורות אחרות של פעילות מינית, אוננות אינה כרוכה במגע מיני ישיר ולכן נחשבת לאפשרות נטולת סיכון בשליטה על התפשטות מחלות מין.

מעשה האוננות יכול להיות מטרות שונות בהתאם לאדם. זה יכול לשמש פשוט כדי להשיג גירוי מיני או שזה יכול לשמש כדי לחקור את הגוף שלך בצורה משמעותית יותר. חקירה זו יכולה להוביל למודעות מוגברת, ולהבנה של הרצונות של האדם. אין זה נדיר שאנשים משתמשים באוננות כדרך לתרגל טיפול עצמי ולהבין טוב יותר אילו סוגי גירוי הם נהנים.

למרות שאוננות מקובלת ומעודדת בחברה כיום, היא עדיין נושאת עמה מידה מסוימת של סטיגמה שיכולה להוביל לרגשות אשמה או בושה. אין שום דבר רע בלחוות הנאה מגירוי עצמי וחשוב לזכור שאוננות היא לא דבר להתבייש בו.

לבסוף, חשוב לזכור כי אוננות יתר או אוננות מוגזמת יכולות להזיק. בפרט, חשוב לקחת בחשבון אורח חיים בריא, שינה מספקת, תזונה מאוזנת כדי להבטיח לא רק רווחה פיזית אלא נפשית. חשוב לנהל זמן ותדירות. התנסות בטכניקות שונות או חקירת צעצועים וכלים יכולה גם היא להועיל כאשר בוחנים את נקודות החוזק והמגבלות של האדם.

אוננות היא דרך טבעית ובריאה להגיע לאינטימיות עם גופך, להיות מודע למה שמביא הנאה, ולהביא רגיעה ונוחות לחייו של האדם. למרות שיש אנשים שעדיין מרגישים שזה נושא טאבו, יש בו היבטים חיוביים רבים וחשוב לדבר עליו בפתיחות.

הלסבית הצוחקת מאמרים נוספים

עולם מועדוני החשפנות: מבט מעמיק על התעשייה השנויה במחלוקת

מועדוני חשפנות, הידועים גם בשם מועדוני ג'נטלמנים או מועדוני בידור למבוגרים, היו חלק קבוע בחברות במשך מאות שנים. מתרבויות יווניות ורומיות עתיקות ועד לתרבות המודרנית, הרעיון של מקום שבו נשים (ולפעמים גברים) מבצעות ריקודים מיניים וחשפנות ללקוחות משלמים עורר…

עולם מועדוני החשפנות: מבט מעמיק על התעשייה השנויה במחלוקת

לגלות את הפנינה הנסתרת של ישראל: לחקור את העיר התוססת של רמת גן

ישראל היא מדינה הידועה בהיסטוריה העשירה שלה, בחשיבותה הדתית ובמורכבויותיה הפוליטיות. עם זאת, בין כל ההיבטים הללו שוכנת עיר שלעתים קרובות נעלמת מעיניהם של תיירים ואפילו מקומיים – רמת גן. ממוקמת באזור המרכז של ישראל, ממש מזרחית לתל אביב,…

לגלות את הפנינה הנסתרת של ישראל: לחקור את העיר התוססת של רמת גן

לגלות את פנינה נסתרת של ישראל: לחקור את הקסם של העיר הרצליה

שוכנת על החוף המרכזי של ישראל, במרחק דקות ספורות מהעיר ההומה של תל אביב, שוכנת העיר המקסימה שלעתים קרובות מתעלמים ממנה. הרצליה, הידועה בזכות חופי הים המדהימים שלה, השכונות היוקרתיות ותעשיית הטכנולוגיה המשגשגת, הפכה ליעד פופולרי עבור תיירים ומקומיים…

לגלות את פנינה נסתרת של ישראל: לחקור את הקסם של העיר הרצליה