אוננות: האם זה באמת הטאבו הזה?

אוננות: האם זה באמת הטאבו הזה?

מספר מילים 282

אוננות היא כבר מזמן נושא טאבו, שכן היא עדיין נושאת סטיגמה של להיראות מלוכלך, לא הולם, או אפילו מביש. אבל האמת היא כי אוננות היא למעשה מעשה טבעי ובריא לחלוטין שיכול להועיל הן לבריאות הפיזית והנפשית של אנשים. בעולם המודרני של היום, חשוב להעריך מחדש את העמדות שלנו סביב אוננות ולהסיר את הסטיגמה שלה, כך שניתן יהיה לאמץ ולקבל אותה כחלק נורמלי של החיים.

אוננות היא חלק חשוב בחקירה עצמית והבנה. זה מספק הזדמנות ללמוד מה מרגיש טוב, מה מגביר את ההנאה, ואילו סוגים של גירויים אתה הכי נהנה. באמצעות חקירה זו, אתה יכול להבין טוב יותר את המיניות שלך ולרכוש ביטחון רב יותר במה שאתה עושה ולא אוהב – כל אלה יכולים להיות די מעצימים. יתר על כן, מחקרים הראו כי סקס סולו יכול לעזור להפחית מתח וחרדה, כמו גם לשפר את איכות השינה הכללית שלך.

מיתוס נפוץ אחד על אוננות הוא שזה מפחית את הליבידו שלך. אבל למעשה, אוננות יכולה למעשה להגביר את הליבידו שלך בכך שהיא נותנת לך הבנה טובה יותר של ההנאה והעוררות שלך. שלא לדבר על כך, זו יכולה להיות גם חוויה מהנה ומעצימה להפליא. סקס סולו יכול להיות צורה מצוינת של טיפוח עצמי, אז אל תפחדו להתפנק קצת זמן אני!

המציאות היא שאוננות היא חלק נורמלי ובריא לחלוטין מהחיים. למעשה, מחקרים הראו שרוב האנשים עוסקים בצורה כלשהי של עינוג עצמי מיני, כך שאין במה להתבייש. כמובן, מערכת היחסים של כל אחד עם אוננות היא ייחודית ואישית, ואין באמת דרכים נכונות או לא נכונות לעשות את זה. לא משנה מה הגישה או הגישה שלכם, דעו שגופכם וההנאה שלכם הם שלכם לחקור בכל דרך שתרצו.

הגיע הזמן לחשוב מחדש על הסטיגמה סביב אוננות ולהכיר בה כאקט הטבעי והמענג שהיא. אז אל תפחדו לקחת קצת זמן לעצמכם כדי לחקור ולגלות תחושות חדשות ומרגשות!

הלסבית הצוחקת מאמרים נוספים

עולם מועדוני החשפנות: מבט מעמיק על התעשייה השנויה במחלוקת

מועדוני חשפנות, הידועים גם בשם מועדוני ג'נטלמנים או מועדוני בידור למבוגרים, היו חלק קבוע בחברות במשך מאות שנים. מתרבויות יווניות ורומיות עתיקות ועד לתרבות המודרנית, הרעיון של מקום…

עולם מועדוני החשפנות: מבט מעמיק על התעשייה השנויה במחלוקת

לגלות את הפנינה הנסתרת של ישראל: לחקור את העיר התוססת של רמת גן

ישראל היא מדינה הידועה בהיסטוריה העשירה שלה, בחשיבותה הדתית ובמורכבויותיה הפוליטיות. עם זאת, בין כל ההיבטים הללו שוכנת עיר שלעתים קרובות נעלמת מעיניהם של תיירים ואפילו מקומיים –…

לגלות את הפנינה הנסתרת של ישראל: לחקור את העיר התוססת של רמת גן

לגלות את פנינה נסתרת של ישראל: לחקור את הקסם של העיר הרצליה

שוכנת על החוף המרכזי של ישראל, במרחק דקות ספורות מהעיר ההומה של תל אביב, שוכנת העיר המקסימה שלעתים קרובות מתעלמים ממנה. הרצליה, הידועה בזכות חופי הים המדהימים שלה,…

לגלות את פנינה נסתרת של ישראל: לחקור את הקסם של העיר הרצליה