איך לעבוד עם נערות ליווי

איך לעבוד עם נערות ליווי

מספר מילים 350

קניית שירותי סקס אינה דבר חדש, אבל הרעיון יכול להיות מאיים עבור אלה שמעולם לא עשו זאת בעבר. ובהתחשב באקלים הנוכחי של עקיצות אגרסיביות של עבודת מין ו"ג'ון שיימינג" בתקשורת, אפשר להבין שאנשים רבים חוששים להיות מעורבים. אבל, למרות הסטיגמה והטאבו, עבודת ליווי היא למעשה די בטוחה ופשוטה כל עוד אתה זהיר ופעל לפי כמה הנחיות פשוטות.

הצעד הראשון הוא למצוא עובד שנוח לכם איתו ושעונה על הצרכים שלכם. ישנם מלווים עצמאיים שתוכלו למצוא באתרים כמו סקס גדול, כמו גם סוכנויות המעסיקות עובדים בתשלום. למודלים של הסוכנות יש לעתים קרובות תהליכי בדיקה קצת יותר נרחבים, אבל זה לא תמיד מספיק כדי להבטיח חוויה איכותית.

לאחר שמצאתם נערת ליווי שמרגישה מתאימה לכם, קבעו מועד לפגישה איתה. זה יכול להיות בדירה שלה, במקום ציבורי כמו מועדון או חדר במלון, או בבית שלך. כשאתם מגיעים, היו מנומסים ומכבדים. זה מראה לעובדת המין שאתה מכבד אותה, וזה גם מאפשר להם לדעת שאתה מישהו שאפשר לסמוך עליו.

כשתגיעו לדירה שלה או לבית שלכם, תנו לה כמה דקות להתמקם ולהרגיש בנוח. סביר להניח שהיא תרצה להניח את חפציה, ללכת לשירותים ולוודא שיש לה את כל מה שהיא צריכה. לאחר מכן, בדרך כלל תבלו קצת זמן בשיחה והיכרות אחד עם השני, בדיוק כמו בדייט אמיתי. זה חשוב כדי להבטיח ששניכם תרגישו בנוח אחד עם השני ושהיחסים ילכו חלק.

ברגע שהשיחה תהיה נוחה, סביר להניח שתתחילו לזוז. זה יכול להיות סתמי כמו נשיקה או אחיזת יד, אבל חשוב לתת לעובד לקבוע את הקצב ולהיות רגיש לרמת הנוחות שלו. זה גם בסדר לשאול אם אתה מוכן להיות אינטימי – וגם זה בסדר!

השלב הבא הוא ליהנות. זהו חלק גדול ממה שאתה משלם עליו, אז הקפד לתת לעובדת שלך הרבה תשומת לב ולספר לה ממה אתה נהנה בה. חשוב גם לזכור שהיא בן אדם, והיא צריכה להיות מאושרת ומסופקת. אם היא לא נהנית, לא תקבל את סוג השירות שאתה משלם עליו.

אם אתה רוצה לבלות יותר מלילה אחד עם המלווה שלך, שקול להזמין אותה לתקופה ארוכה יותר. זה יאפשר לך להכיר אותה באמת, וזו יכולה להיות חוויה רומנטית מאוד. רק הקפד לדבר איתה על הציפיות שלך לפני שאתה מסכים לכך, כך שלא יהיו הפתעות. זה יהפוך את החוויה לטובה יותר לכולם, במיוחד לך!!

הלסבית הצוחקת מאמרים נוספים

לחקור את קסמיה של חיפה: פנינה נסתרת בישראל

חיפה, העיר השלישית בגודלה בישראל, מאפילה לעתים קרובות על ידי מקבילותיה הפופולריות יותר, תל אביב וירושלים. עם זאת, עיר חוף זו היא פנינה נסתרת הממתינה להתגלות על ידי מטיילים המחפשים חוויה תרבותית…

לחקור את קסמיה של חיפה: פנינה נסתרת בישראל

לגלות את העיר התוססת תל אביב: מדריך למטייל

תל אביב, העיר השנייה בגודלה בישראל, מאפילה לעתים קרובות על שכנתה המפורסמת והמשמעותית יותר מבחינה היסטורית, ירושלים. עם זאת, פנינת חוף זו היא מטרופולין שוקק המציע שילוב ייחודי של מודרניות ומסורת. עם…

לגלות את העיר התוססת תל אביב: מדריך למטייל

תל אביב: עיר תוססת של גיוון ותרבות

על חוף הים התיכון, תל אביב היא עיר שוקקת ותוססת בלב ישראל. תל אביב, המכונה "העיר שלא ישנה לעולם", היא כור היתוך של מודרניות, תרבות והיסטוריה. עם חופים חוליים לבנים, מטבח מעורר…

תל אביב: עיר תוססת של גיוון ותרבות