גברים, הכירו את סרטן הערמונית

גברים, הכירו את סרטן הערמונית

מספר מילים 366

המחלה המכונה בדרך כלל סרטן הערמונית היא סוג של סרטן המשפיע על בלוטת הערמונית. על פי רוב, זה קורה מאוחר יותר בחיים אצל גברים ולמרבה המזל, זוהי אחת הצורות הניתנות ביותר לטיפול של סרטן. הטיפול בסרטן הערמונית הוא החלטה קשה שכן לא כל המקרים דורשים התערבות רפואית. אבל אם יש צורך בריפוי, ישנם מספר טיפולים זמינים לחולי סרטן הערמונית.

הטיפול הסטנדרטי בסרטן הערמונית מורכב מטיפול הורמונלי, כימותרפיה, הקרנות קרן חיצונית, ברכיתרפיה, קריוכירורגיה וניתוח לפרסקופי בסיוע רובוטי. במקרים מסוימים, ניתן להשתמש בשילוב של טיפולים.

 טיפול הורמונלי, הידוע גם בשם טיפול מניעת אנדרוגן, הוא הטיפול הנפוץ ביותר לסרטן הערמונית. טיפול זה משמש להפחתת כמות ההורמונים בגוף המעודדים צמיחת סרטן. טיפול הורמונלי יעיל בהאטת ולפעמים עצירת הצמיחה של סרטן, אם כי זה לא תרופה.

כימותרפיה יכולה לשמש גם לטיפול בסרטן הערמונית, כטיפול עצמאי או בשילוב עם טיפולים אחרים. טיפול זה כרוך בשימוש בתרופות כדי לעצור את הצמיחה של התאים הסרטניים. במקרים מסוימים, כימותרפיה יכולה לשמש אפילו כתרופה לסרטן הערמונית. טיפול בהקרנות קרן חיצונית הוא טיפול הכולל שימוש באלומה בעלת אנרגיה גבוהה כדי להרוג תאים סרטניים. טיפול זה יכול להינתן חיצונית או פנימית, בהתאם לחומרת הסרטן. הוא משמש בדרך כלל לשלבים מתקדמים יותר של סרטן הערמונית והוא יכול להיות יעיל מאוד בהרג תאים סרטניים.

ברכיתרפיה היא טיפול הכולל החדרת חומר רדיואקטיבי לתוך בלוטת הערמונית. תהליך זה משמש להרוג את התאים הסרטניים בבלוטה. זה לא נפוץ כמו טיפולים אחרים כפי שהוא נושא סיכון של חשיפה לקרינה.

קריוכירורגיה, הידועה גם בשם קריותרפיה, היא טיפול המשתמש בטמפרטורות קרות קיצוניות כדי להרוג תאים סרטניים. הליך זה משמש לגידולים מקומיים לחלקים קטנים. זוהי שיטה חדשה למדי והיא עדיין נחקרת על יעילותה.

ניתוח לפרוסקופי בסיוע רובוטי הוא הליך זעיר פולשני הכולל שימוש בזרוע רובוטית לביצוע הניתוח. הליך זה משמש להסרת רקמה סרטנית מבלוטת הערמונית. יש לו סיכון נמוך יותר לתופעות לוואי בהשוואה לשיטות אחרות וניתן לעשות זאת במסגרת אשפוז.

מסקנה: סרטן הערמונית הוא אחת מצורות הסרטן הניתנות ביותר לטיפול. ככל שהטכנולוגיה והטיפולים ימשיכו להשתפר, כך תגדל יעילות הטיפולים הזמינים לסרטן הערמונית. עם הטיפול הרפואי והתמיכה הנכונים, ניתן לנהל ולטפל בסרטן הערמונית, מה שמעניק לחולים סיכוי גדול יותר להחלמה מלאה. שימו לב כי כדאי לכם לבלות עם נערות ליווי, או כל סוג של סקס. פעילות מינית מפחיתה את הסיכון. תוכלו לעשות זאת עם בת הזוג או הנערות של www.sweetdreamgirlz.com

הלסבית הצוחקת מאמרים נוספים

עולם מועדוני החשפנות: מבט מעמיק על התעשייה השנויה במחלוקת

מועדוני חשפנות, הידועים גם בשם מועדוני ג'נטלמנים או מועדוני בידור למבוגרים, היו חלק קבוע בחברות במשך מאות…

עולם מועדוני החשפנות: מבט מעמיק על התעשייה השנויה במחלוקת

לגלות את הפנינה הנסתרת של ישראל: לחקור את העיר התוססת של רמת גן

ישראל היא מדינה הידועה בהיסטוריה העשירה שלה, בחשיבותה הדתית ובמורכבויותיה הפוליטיות. עם זאת, בין כל ההיבטים הללו…

לגלות את הפנינה הנסתרת של ישראל: לחקור את העיר התוססת של רמת גן

לגלות את פנינה נסתרת של ישראל: לחקור את הקסם של העיר הרצליה

שוכנת על החוף המרכזי של ישראל, במרחק דקות ספורות מהעיר ההומה של תל אביב, שוכנת העיר המקסימה…

לגלות את פנינה נסתרת של ישראל: לחקור את הקסם של העיר הרצליה