קיום יחסי מין: מה שאתה צריך לדעת

קיום יחסי מין: מה שאתה צריך לדעת

מספר מילים 391

קיום יחסי מין הוא חלק נורמלי מהחיים עבור רוב המבוגרים. על מנת להבין כיצד סקס עובד, חשוב להיות מודעים לסוגים השונים של פעילויות מיניות, לסיכונים הכרוכים בהן וכיצד להישאר בטוחים תוך כדי חוויה מינית בריאה ומהנה. מאמר זה יסקור את הסוגים השונים של פעילויות מיניות, את הסיכונים הפוטנציאליים הקשורים אליהם, ואת הצעדים שניתן לנקוט כדי להפחית את הסיכון שלהם לחלות במחלות המועברות במגע מיני.

סוגי פעילות מינית
לא כל הפעילויות המיניות זהות, וקיימים סוגים שונים של פעילות מינית. דוגמאות נפוצות לפעילות מינית כוללות מין אוראלי (מגע פה לאיברי המין או מגע פה לפי הטבעת), חדירה דיגיטלית (שימוש באצבעות כדי לענג את הנרתיק או פי הטבעת), מין אנאלי (חדירה מפין לפי הטבעת) ומין וגינלי (חדירה מפין לנרתיק). עבור אלה המזדהים כלהט"ב+, עשויים לבוא לידי ביטוי גם אקטים מיניים אחרים, כגון טריבדיזם (ביקור הנאה באמצעות שפשוף איברי המין זה בזה) ומספריים (בדומה לטריבדיזם, מספריים הם כאשר שני אנשים משלבים את רגליהם או חלקי גוף אחרים).

סיכונים ומחלות מין
עיסוק בכל סוג של פעילות מינית כרוך בסיכון להידבק במחלות המועברות במגע מיני (STD). מחלות מין נגרמות על ידי חיידקים, וירוסים או טפילים המועברים באמצעות מגע מיני. מחלות מין נפוצות יכולות לכלול כלמידיה, זיבה, HIV / איידס, עגבת והרפס גניטלי, בין מחלות אחרות. כדי להפחית את הסיכון להידבק במחלת מין, המרכז לבקרת מחלות ומניעתן (CDC) ממליץ להימנע ממין, להשתמש בקונדומים או בסכרים דנטליים, כמו גם לקבל בדיקות STD קבועות וליידע את בן / בת הזוג שלך אם אתה נגוע.

הגנה על עצמך במהלך יחסי מין
בנוסף לשימוש בקונדומים או סכרים דנטליים כדי להפחית את הסיכון להידבק במחלת מין, ישנן דרכים נוספות להישאר בטוחים בעת עיסוק בפעילות מינית. חשוב לתרגל מין בטוח ולוודא שבן הזוג שלך עוסק בפרקטיקות מין בטוחות. לדוגמה, השתמשו תמיד בסיכה ואל תשתפו צעצועי מין, והשתמשו בהגנה על מין אוראלי, אנאלי ו/או וגינלי. אם אתם עוסקים בפעילות BDSM מכל סוג שהוא, ודאו שגם אתם וגם בן זוגכם הסכמתם לפעילויות והשתמשו במילים בטוחות במידת הצורך.

www.beautifulescortsgirls.com
הצד הרגשי
הפעולה הפיזית של המין נושאת מגוון רחב של רגשות, חיוביים ושליליים כאחד. על מנת להבטיח חוויה בטוחה ומהנה, חשוב להיות מודעים לרגשות ולתחושות לפני, במהלך ואחרי פעילות מינית. חשוב גם לדבר בפתיחות ובכנות עם בן הזוג שלך על כל קושי רגשי או חרדות שעלולות להתעורר במהלך פעילות מינית.

בסך הכל, קיום חיי מין בטוחים ומהנים אפשרי לחלוטין עם חינוך נכון, תקשורת ונכונות לקחת סיכונים. השתמש בטיפים המופיעים במאמר זה כדי להבטיח חוויה מינית בטוחה ובריאה יותר.

הלסבית הצוחקת מאמרים נוספים

עולם מועדוני החשפנות: מבט מעמיק על התעשייה השנויה במחלוקת

מועדוני חשפנות, הידועים גם בשם מועדוני ג'נטלמנים או מועדוני בידור למבוגרים, היו חלק קבוע בחברות במשך מאות שנים.…

עולם מועדוני החשפנות: מבט מעמיק על התעשייה השנויה במחלוקת

לגלות את הפנינה הנסתרת של ישראל: לחקור את העיר התוססת של רמת גן

ישראל היא מדינה הידועה בהיסטוריה העשירה שלה, בחשיבותה הדתית ובמורכבויותיה הפוליטיות. עם זאת, בין כל ההיבטים הללו שוכנת…

לגלות את הפנינה הנסתרת של ישראל: לחקור את העיר התוססת של רמת גן

לגלות את פנינה נסתרת של ישראל: לחקור את הקסם של העיר הרצליה

שוכנת על החוף המרכזי של ישראל, במרחק דקות ספורות מהעיר ההומה של תל אביב, שוכנת העיר המקסימה שלעתים…

לגלות את פנינה נסתרת של ישראל: לחקור את הקסם של העיר הרצליה