איך לעבוד עם נערות ליווי

איך לעבוד עם נערות ליווי

מספר מילים 350

קניית שירותי סקס אינה דבר חדש, אבל הרעיון יכול להיות מאיים עבור אלה שמעולם לא עשו זאת בעבר. ובהתחשב באקלים הנוכחי של עקיצות אגרסיביות של עבודת מין ו"ג'ון שיימינג" בתקשורת, אפשר להבין שאנשים רבים חוששים להיות מעורבים. אבל, למרות הסטיגמה והטאבו, עבודת ליווי היא למעשה די בטוחה ופשוטה כל עוד אתה זהיר ופעל לפי כמה הנחיות פשוטות.

הצעד הראשון הוא למצוא עובד שנוח לכם איתו ושעונה על הצרכים שלכם. ישנם מלווים עצמאיים שתוכלו למצוא באתרים כמו סקס גדול, כמו גם סוכנויות המעסיקות עובדים בתשלום. למודלים של הסוכנות יש לעתים קרובות תהליכי בדיקה קצת יותר נרחבים, אבל זה לא תמיד מספיק כדי להבטיח חוויה איכותית.

לאחר שמצאתם נערת ליווי שמרגישה מתאימה לכם, קבעו מועד לפגישה איתה. זה יכול להיות בדירה שלה, במקום ציבורי כמו מועדון או חדר במלון, או בבית שלך. כשאתם מגיעים, היו מנומסים ומכבדים. זה מראה לעובדת המין שאתה מכבד אותה, וזה גם מאפשר להם לדעת שאתה מישהו שאפשר לסמוך עליו.

כשתגיעו לדירה שלה או לבית שלכם, תנו לה כמה דקות להתמקם ולהרגיש בנוח. סביר להניח שהיא תרצה להניח את חפציה, ללכת לשירותים ולוודא שיש לה את כל מה שהיא צריכה. לאחר מכן, בדרך כלל תבלו קצת זמן בשיחה והיכרות אחד עם השני, בדיוק כמו בדייט אמיתי. זה חשוב כדי להבטיח ששניכם תרגישו בנוח אחד עם השני ושהיחסים ילכו חלק.

ברגע שהשיחה תהיה נוחה, סביר להניח שתתחילו לזוז. זה יכול להיות סתמי כמו נשיקה או אחיזת יד, אבל חשוב לתת לעובד לקבוע את הקצב ולהיות רגיש לרמת הנוחות שלו. זה גם בסדר לשאול אם אתה מוכן להיות אינטימי – וגם זה בסדר!

השלב הבא הוא ליהנות. זהו חלק גדול ממה שאתה משלם עליו, אז הקפד לתת לעובדת שלך הרבה תשומת לב ולספר לה ממה אתה נהנה בה. חשוב גם לזכור שהיא בן אדם, והיא צריכה להיות מאושרת ומסופקת. אם היא לא נהנית, לא תקבל את סוג השירות שאתה משלם עליו.

אם אתה רוצה לבלות יותר מלילה אחד עם המלווה שלך, שקול להזמין אותה לתקופה ארוכה יותר. זה יאפשר לך להכיר אותה באמת, וזו יכולה להיות חוויה רומנטית מאוד. רק הקפד לדבר איתה על הציפיות שלך לפני שאתה מסכים לכך, כך שלא יהיו הפתעות. זה יהפוך את החוויה לטובה יותר לכולם, במיוחד לך!!

הלסבית הצוחקת מאמרים נוספים

עולם מועדוני החשפנות: מבט מעמיק על התעשייה השנויה במחלוקת

מועדוני חשפנות, הידועים גם בשם מועדוני ג'נטלמנים או מועדוני בידור למבוגרים, היו חלק קבוע בחברות במשך מאות שנים. מתרבויות יווניות ורומיות עתיקות ועד לתרבות המודרנית, הרעיון של מקום שבו נשים (ולפעמים גברים) מבצעות ריקודים מיניים וחשפנות…

עולם מועדוני החשפנות: מבט מעמיק על התעשייה השנויה במחלוקת

לגלות את הפנינה הנסתרת של ישראל: לחקור את העיר התוססת של רמת גן

ישראל היא מדינה הידועה בהיסטוריה העשירה שלה, בחשיבותה הדתית ובמורכבויותיה הפוליטיות. עם זאת, בין כל ההיבטים הללו שוכנת עיר שלעתים קרובות נעלמת מעיניהם של תיירים ואפילו מקומיים – רמת גן. ממוקמת באזור המרכז של ישראל, ממש…

לגלות את הפנינה הנסתרת של ישראל: לחקור את העיר התוססת של רמת גן

לגלות את פנינה נסתרת של ישראל: לחקור את הקסם של העיר הרצליה

שוכנת על החוף המרכזי של ישראל, במרחק דקות ספורות מהעיר ההומה של תל אביב, שוכנת העיר המקסימה שלעתים קרובות מתעלמים ממנה. הרצליה, הידועה בזכות חופי הים המדהימים שלה, השכונות היוקרתיות ותעשיית הטכנולוגיה המשגשגת, הפכה ליעד פופולרי…

לגלות את פנינה נסתרת של ישראל: לחקור את הקסם של העיר הרצליה